Reklama je reklama 

V podstatě se proti tomu nedá nic dělat. Jedině nemít televizi ani rádio a na internetu mít blokovač. Jenže ani to nepomůže, reklama se k vám vetře a ani o to nestojíte. Věřte však tomu, že firmy vědí moc dobře proč a co to vlastně dělají. Moc dobře si totiž umí spočítat, že peníze vražené do reklam se jim mnohonásobně vrátí. Jak to funguje?

Vezměme si jako příklad firmu, která vyrábí lyže.

lyže

Ta si u nějaké agentury dá vyrobit reklamu. Vyberete si samozřejmě tu nejlepší, například reklamní agentura Žďár nad Sázavou patří mezi absolutní špičky, a u nich si nechá reklamu vyrobit. Je lhostejno, zda si přinese své návrhy a podklady, nebo mu je agentura udělá sama. Prostě, výsledek je a bude reklama. Nyní ji agentura začne šířit a to opět dle přání zákazníka. Zde platí čím více tím lépe. Název lyží se musí zákazníkovi vloudit do podvědomí a on, jakmile zjistí, že je potřebuje koupit tak jej napadne značka právě těch, co o nich slyšel v reklamě. Takže kde začne na počítači hledat? Ano zadá avizovanou značku a ocitne se na webu firmy. Hle, účel reklamy byl skoro naplněn. O firmě se ví, dává se do vyhledávačů a přichází ve známost. Takže je to super, ale z toho se ještě nikdo nenajedl. Ale člověk na jejich webu setrvá a pak koupí zboží. Bingo, reklama vrací peníze zpět majiteli továrny, nebo prodejci. A o to tady jde.

reklama na zdi

Když jsem již zmínil onu agenturu, nebyla to pochopitelně žádná náhoda, byl v tom zcela jasný úmysl. A to takový, aby právě zmíněná agentura vešla do podvědomí člověka. Nikdy nevíte, kdy vám bude k něčemu dobrá. I když vylučujete, že byste si reklamu nechat vyrobit, můžete se setkat s někým, kdo ji potřebuje, ale neví si rady. Nu a vy mu řeknete větu “reklamní agentura Žďár nad Sázavou” a hups, už je na světě možný zákazník. On se podívá na web, objedná reklamu a tím se celý okruh uzavře.