SEO je zaručený způsob, jak přitáhnout klienty

Znáte SEO? A víte, co to znamená? V originálu zní celý název Search Engine Optimization, česky optimalizace vyhledávačů. Ptáte se, k čemu slouží? Jeho hlavním cílem je dosáhnout toho, aby se na první straně vyhledávače zobrazil nejvhodnější webové stránky podle vybraného klíčového slova či slovních spojení klienta. K čemu to využít? Jednoduše k tomu, aby si zákazník vybral právě vás.
grafické zobrazení 


Co je klíčem k úspěšnosti SEO?


V oblasti SEO optimalizace existují tři faktory, kterých byste se měli držet. Jsou to:
1.      On-page faktory – záleží především na obsahu, zadaných klíčových slovech a správné struktuře webové stránky.
2.      Off-page faktory – zda jsou důležité sociální sítě, e-mail marketing, online PR články, zpětné odkazy a mnoho dalšího.

3.      On-site faktory – pracují s tzv. hezkými URL adresami. Pokud začleníte do názvu URL adresy klíčové slovo, je vysoká pravděpodobnost toho, že vás klient snadno najde.

 mrak ze slov


Spolehněte se na odborníky


Nevíte-li, jak správně vytvořit optimalizaci pro vyhledávač, tak se spolehněte na odborníky, kteří se tím zabývají každý den. Nabídnou vám správné řešení právě pro váš web a produkt, který poskytujete. Na rozdíl od vás odborníci ví, jak fungují algoritmy Googlu, jak je využít ve váš prospěch a dosáhnout tak jasného zvýšení vašich příjmů. Nesmíte ale počítat s tím, že úspěch přijde ze dne na den.

 

Google využívá a neustále optimalizuje algoritmy, tzv. roboty, kteří prohledávají každý den miliony webů dle různých faktorů. Google tak může předložit ty nejadekvátnější informace pro vyhledávání jakéhokoli klíčového slova či sousloví. Nastavení algoritmů robotů je klíčové pro pochopení celé problematiky SEO. Z toho důvodu není dobré vytvořit SEO jednorázově, ale pravidelně ho obnovovat.

 

Až budete zvažovat pro a proti SEO, tak nezapomínejte na to, že celých 95 % potenciálních klientů si vybírá dodavatele na první stránce vyhledávače. Pouhých 5 % se podívá na druhou stránku a dál.